Tęsknicie za wieczornymi wypadami? Marka Miller Lite stworzyła świeczki o zapachu pubów

Tęsknicie za wieczornymi wypadami? Marka Miller Lite stworzyła świeczki o zapachu pubów

Marka Miller Lite wprowadziła do sprzedaży świeczki, które pachną jak… puby. Szybko podbiły one serca klientów spragnionych wieczornych wypadów ze znajomymi, bowiem produkty wyprzedały się w zaledwie 24 godziny.

Były już świeczki o „zapachu normalności”, które pachniały m.in. jak kino czy festiwal muzyczny, a teraz przyszedł czas na świeczki o zapachu pubów. Te pojawiły się w ofercie marki Miller Lite z myślą o wszystkich osobach, które tęsknią za wieczornymi wyjściami do barów ze znajomymi.

Świece występują w trzech zapachach – Dive Bar, Game Day Bar i Beer Garden. Dive Bar jest opisywany jako mieszanka aromatów piżma, tytoniu, sosny i drożdży. „Dive Bar wywołuje radość, którą odnajdujemy w najbardziej nieoczekiwanych miejscach” – głosi etykieta.

Game Day Bar to z kolei mieszanka solonych orzeszków ziemnych, jalapeno i popękanej skóry, która przywoła wspomnienia z Twojego ulubionego baru sportowego, podczas gdy Beer Garden łączy w sobie aromaty zielonego mchu, ciepłego precla, popękanego drewna i poparzeń słonecznych. Świeca „pachnie najlepiej, gdy jest zapalona obok kufla pełnego piwa” – brzmi napis na etykiecie.

Jak zapewnia marka, każda świeca pali się przez 50 godzin i kosztuje 20 dolarów. Cały dochód zostanie przekazany na rzecz U.S. Bartenders Guild Foundation, stowarzyszenia non-profit wspierającego barmanów w Stanach.

Stwierdzenie „nikt o to nie prosił, ale każdy tego potrzebował” pasuje tutaj idealnie, bowiem świecie wyprzedały się w zaledwie 24 godziny.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Gwyneth Paltrow teraz sprzedaje świeczkę, która pachnie jak… jej orgazm
Jak pachnie komedia romantyczna lub thriller? Firma A24 stworzyła świeczki o zapachu filmów

J.S., MILLER LITE

sznyt tygodnia

najnowsze