Podczas pokazu Gucci na sezon jesień/zima 2022 na wybiegu zostały zaprezentowane oryginalne projekty powstałe we współpracy z marką adidas.
Produkty sygnowane logo adidasa połączonym z nazwą Gucci pojawiły się podczas pokazu w Mediolanie. Jesienno-zimowa kolekcja włoskiego domu mody obejmowała „dresowe” bądź sztruksowe garnitury, sukienki czy eleganckie spodnie z charakterystycznymi trzema pasami, a także bogaty zestaw akcesoriów.
Małe torebki lub większe, typu shopper, zostały obficie pokryte kolcami, ćwiekami lub charakterystycznymi paskami adidas. Na wybiegu zaprezentowano także buty unisex, a niemal każdą stylizację dopełniały szaliki i czapki w stylu lat 80, na nowo definiując styl smart-casual.
Motywem przewodnim jesienno-zimowej kolekcji było lustro i jego moc transformacji.
– Ubrania dają możliwość spojrzenia na siebie w zupełnie nowym, odmiennym wymiarze… noszenie ich oznacza przekroczenie pewnego progu, za którym stajemy się czymś innym – powiedział projektant Alessandro Michele.
Szczegóły dotyczące kolekcji zostaną udostępnione w aplikacji adidas CONFIRMED.
Zobacz też: Słuchawki AirPods Max doczekały się luksusowego etui od Gucci;
The Hacker Project – niezwykła współpraca Gucci i Balenciagi;
Kolekcja adidas inspirowana smokingami Jamesa Bonda.