Perły w streetwearowej odsłonie, czyli kolekcja Tiffany & Co. i Supreme

Perły w streetwearowej odsłonie, czyli kolekcja Tiffany & Co. i Supreme

Nowa jesienna kolekcja Tiffany & Co. jest efektem współpracy z marką Supreme. Połączenie klasyki i streetwearowego stylu w rodzinie biżuterii Tiffany'ego przyniosło niebanalne efekty.

Jako zapowiedź współpracy, marki zamieściły w swoich mediach społecznościowych krótki spot, w którym wystąpił Sean Pablo – gwiazda skate teamu Supreme. W klipie widzimy ujęcia w zwolnionym tempie ukazujące perłowy naszyjnik z nazwą kolekcji na zawieszce.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Supreme (@supremenewyork)


Kolekcja została zainspirowana pierwszymi modelami biżuterii Tiffany & Co., wprowadzonymi na rynek w latach 60. – wówczas na produktach marki widniał napis „Proszę zwrócić do Tiffany & Co. (ang. Please Return to Tiffany & Co.). Kolekcja biżuterii obejmuje naszyjnik Oval Tag z perłami słodkowodnymi, zawieszkę w kształcie serca, bransoletkę z gwiazdką, brelok z nożem w kształcie serca, brelok z owalną zawieszką oraz kolczyki w kształcie serca z zawieszką. Wszystkie elementy są ozdobione srebrem Sterling. Współpraca z firmą odzieżową nie mogła pominąć także produktu z kategorii ubrań. W Return to Tiffany znalazł się t-shirt, na którym klasyczny czerwony kolor logo Supreme został zastąpiony słynnym Tiffany Blue.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Tiffany & Co. (@tiffanyandco)


Biżuteria jest dostępna w sprzedaży na stronie Tiffany & Co. oraz w wybranych sklepach stacjonarnych od 12 listopada.

Zobacz też: Luksusowa kampania Tiffany & Co. z udziałem Beyonce i Jay’a-ZTiffany & Co. sprzedaje perfumy z... automatuSamsung ogłosił współpracę z Supreme. Nie chodzi jednak o hajpową markęSupreme i Levi's łączą siły w kolorowej kolekcji kurtek i kombinezonów.

tekst: M.K.

sznyt tygodnia

najnowsze