Nowa jesienna kolekcja Tiffany & Co. jest efektem współpracy z marką Supreme. Połączenie klasyki i streetwearowego stylu w rodzinie biżuterii Tiffany'ego przyniosło niebanalne efekty.
Jako zapowiedź współpracy, marki zamieściły w swoich mediach społecznościowych krótki spot, w którym wystąpił Sean Pablo – gwiazda skate teamu Supreme. W klipie widzimy ujęcia w zwolnionym tempie ukazujące perłowy naszyjnik z nazwą kolekcji na zawieszce.
Wyświetl ten post na Instagramie
Kolekcja została zainspirowana pierwszymi modelami biżuterii Tiffany & Co., wprowadzonymi na rynek w latach 60. – wówczas na produktach marki widniał napis „Proszę zwrócić do Tiffany & Co. (ang. Please Return to Tiffany & Co.). Kolekcja biżuterii obejmuje naszyjnik Oval Tag z perłami słodkowodnymi, zawieszkę w kształcie serca, bransoletkę z gwiazdką, brelok z nożem w kształcie serca, brelok z owalną zawieszką oraz kolczyki w kształcie serca z zawieszką. Wszystkie elementy są ozdobione srebrem Sterling. Współpraca z firmą odzieżową nie mogła pominąć także produktu z kategorii ubrań. W Return to Tiffany znalazł się t-shirt, na którym klasyczny czerwony kolor logo Supreme został zastąpiony słynnym Tiffany Blue.
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Biżuteria jest dostępna w sprzedaży na stronie Tiffany & Co. oraz w wybranych sklepach stacjonarnych od 12 listopada.
Zobacz też: Luksusowa kampania Tiffany & Co. z udziałem Beyonce i Jay’a-Z; Tiffany & Co. sprzedaje perfumy z... automatu; Samsung ogłosił współpracę z Supreme. Nie chodzi jednak o hajpową markę; Supreme i Levi's łączą siły w kolorowej kolekcji kurtek i kombinezonów.