Niebawem do sklepów może trafić wyjątkowa kolekcja będąca owocem współpracy Gucci i Xboxa. Marki zapowiedziały współpracę, wymieniając parę zdań w swoich mediach społecznościowych.
Jako pierwszy na swoim Twitterze enigmatyczny wpis sugerujący współpracę zamieścił Xbox. „Mówienie GG na końcu każdej gry nigdy nie wyjdzie z mody” – czytamy we wpisie.
„GG” to skrót, który oznacza dobrą grę (ang. good game), jednak marka wykorzystała tutaj także grę słów, nawiązując jednocześnie do monogramu Gucci. Niedługo, w odpowiedzi na post Xboxa, dom mody odpowiedział: „Nie mogliśmy się bardziej zgodzić”.
Na razie nie wiadomo dokładnie, jakie produkty będzie obejmować nowa kolekcja Gucci i Xboxa. Dom mody zachęca do śledzenia newslettera, w którym niebawem pojawią się szczegóły na temat nowej współpracy.
Na zdjęciu, którym w sieci podzielił się założyciel i współwłaściciel organizacji e-sportowej 100 Thieves – Matthew Haag znany jako „Nadeshot”, widnieją fragmenty produktów przypominających torby lub walizki. Jedno jest pewne – akcesoria zostały opatrzone skórzaną metką z logo, zarówno Gucci, jak i Xboxa.
Nie jest to pierwsza współpraca marek z branży mody i gier. Gucci w minionym roku nawiązał współpracę z Robloxem, tworząc wspólnie cyfrowe muzeum i wypuszczając do sprzedaży w grze cyfrowe wersje torby Dionysus. Okazuje się, że ceny wirtualnych wersji akcesoriów mogą przewyższyć oryginały, czego dowodzi torebka w grze sprzedana za ponad 4 tys. dolarów.
Również Xbox zaangażował się już we współpracę z firmą modową. Kapsułowa kolekcja, stworzona razem z PLACES+FACES i adidas Originals, nawiązuje do pada i logo Xboxa.
Zobacz też: Włoski zespół Måneskin nowym ambasadorem Gucci; Gucci otwiera bajkowy sklep papierniczy w Mediolanie; Gucci sprzedaje buty, które… nie istnieją. Kosztują zadziwiająco mało; Microsoft ujawnił cenę i datę premiery Xbox Series X i Xbox Series S.