Niedawno swoją premierę miała głośna i długo wyczekiwana kolekcja Gucci stworzona we współpracy z marką The North Face. Tym razem w ramach promocji postawiono na niezwykłą, outdoorową kampanię.
Na początku stycznia br. na mediolańskiej kamienicy przy Largo La Foppa pojawił się niekonwencjonalny mural 3D, który wiernie imituje fakturę, a także kształt puchatej kurtki w pomarańczowym kolorze.
Ta nietypowa, outdoorowa kreacja promuje najnowszą kolekcję marki Gucci stworzoną we współpracy z The North Face, która składa się z outdoorowych ubrań, utrzymanych w charakterystycznym dla domu mody Gucci stylu retro. Na jej temat więcej pisaliśmy tutaj.
W ramach kampanii promującej kolekcję Gucci x The North Face murale pojawiły się również w Londynie, Nowym Jorku, Hongkongu i Szanghaju.
Mural pojawił się na kamienicy w ramach inicjatywy #GucciArtWall, w ramach której włoski dom mody współpracy z młodymi artystami i tworzy liczne murale promujące najnowsze kolekcje marki. Przykładową kampanię możecie znaleźć tutaj.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Gucci znowu szokuje i sprzedaje… odwrócone okulary
Gucci zaprezentuje nową kolekcję w serialu – w obsadzie Harry Styles i Billie Eilish, reżyserem jest Gus Van Sant