Dom mody Gucci włącza się do walki z pandemią koronawirusa – marka „udostępniła” bowiem swoje zasięgi w mediach społecznościowych Światowej Organizacji Zdrowia, by pomóc w edukowaniu na temat wirusa.
Coraz więcej popularnych firm z branży modowej włącza się w walkę z koronawirusem. Mowa tu chociażby o koncernie LVMH, który w swoich fabrykach wytwarza żele antybakteryjne dla francuskich szpitali, oraz o marce Calzedonia, która w swoich zakładach produkcyjnych szyje maseczki ochronne i fartuchy medyczne.
Teraz w ich ślad poszedł włoski dom mody Gucci – kilka dni temu marka poinformowała o przekazaniu dwóch milionów euro na walkę z koronawirusem. To jednak nie wszystko – od kilku dni przedstawiciele Światowej Organizacji Zdrowia „przejmują” media społecznościowe brandu, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i edukować na temat pandemii.
Działania marki Gucci niewątpliwie zasługują na pochwałę, bo pomijając już kwestię datku na walkę z koronawirusem, sama w sobie edukacja na temat pandemii jest równie istotna. A dzięki zasięgom włoskiego domu mody, Światowa Organizacja Zdrowia ma szansę dotrzeć do kilkudziesięciu milionów odbiorców na całym świecie.