Teraz każdy z nas może stać się prawdziwym Simsem – a to za sprawą najnowszej kolekcji Moschino inspirowanej kultową grą.
Jeremy Scott w swoich kolekcjach dla domu mody Moschino konsekwentnie od 2013 roku pokazuje, że moda to dla niego czysta zabawa. Nie traktuje jej poważnie, czasem wręcz w groteskowy sposób interpretuje bieżące trendy.
Projektant w swoich kolekcjach często sięga po elementy popkultury, wiedząc jak ważna jest ona dla millenialsów, czyli obecnej grupy docelowej Moschino. Były już ubrania z logotypem i kolorystką McDonalda, lalek Barbie czy nawet Spongeboba. Teraz natomiast przyszedł czas na kolekcję inspirowaną grą The Sims.
Na pierwszy rzut oka ciężko jest nam stwierdzić czy w kampanii nie występują przypadkiem wirtualne postacie z doklejonymi głowami prawdziwych modeli. Do tego dochodzi fakt, że każde ubranie ma na sobie rozpikselowane szczegóły, powodując, że kolekcja wygląda jakby żywcem wyjęta z gry.
Jeremy Scott nie zapomniał przemycić do kolekcji charakterystyczne dla marki elementy, takie jak pozłacane łańcuchy, misie czy też duże logo.
Kolekcja Moschino x The Sims zadebiutuje podczas tegorocznego festiwalu Coachella i następnie trafi do wybranych butików marki.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Tak wygląda lookbook kolekcji Moschino x H&M!