Kim Kardashian wszczepiła sobie naszyjnik świecący w rytmie bicia serca, a Chrissy Teigen "wyrosły" na dekolcie skrzydła. Czy tak będzie wyglądać biżuteria przyszłości?
Można nie lubić rodziny Kardashian, ale nie można im odmówić bycia na bieżąco z tym, co dzieje się właśnie światowej modzie. Kim, podobnie jak Chrissy Teigen, dołączyła do wyjątkowego projektu założyciela agencji Command PR, Simona Hucka, który postanowił stworzyć eksperyment artystyczny, a jednocześnie markę o nazwie "A. Human". Główną częścią tego projektu będzie interaktywna wystawa w Nowym Jorku poświęcona sztuce tymczasowych modyfikacji ciała.
Ideą wystawy Hucka jest ukazanie "wolności odkrywania tego świata" i pokazanie, że każdy może żyć w taki sposób, jaki tylko mu się podoba. Takim sposobem są właśnie modyfikacje ciała, które mogą być formą wyrażania siebie, a nie tak jak niektórzy sądzą, "wynikiem braku pewności siebie i odczuwania wewnętrznego dyskomfortu".
Elementem promocyjnym samej wystawy jak i produktów "A. Human"są zdjęcia celebrytów, którzy pokazują się w podskórnej biżuterii na swoich kanałach social media. Zarówno Kardashian, Teigen, jak i modelka Andreja Pejic prezentują się w osobliwych dziełach stworzonych w ramach eksperymentu. Na samej wystawie natomiast będziemy mogli zobaczyć projekt "wszczepionych" w stopy wielkich muszli, które w przyszłości mogłyby być permanentnymi obcasami, czy też różnych innych implantów (np. w kształcie serca).
Teraz może to wyglądać przerażająco dla większości z nas, ale kto wie, czy modyfikacje ciała nie staną się w przyszłości czymś tak powszechnym jak tatuaże czy kolczyki.
- Kiedy myśli się o przyszłości, to zazwyczaj przed oczami mamy mroczny i dystopijny obraz tego, co nas czeka - opowiada autor wystawy. - Ja nie chciałem stworzyć takiego kolejnego utopijnego świata, ale zdecydowałem się na ukazanie optymistycznej (lub przynajmniej neutralnej) rzeczywistości. Wykorzystaliśmy do tego ideę ukazania przyszłości mody i przyszłości autoekspresji. Tak powstał "A.Human" - dodaje Huck.
Wystawę, która na pewno będzie szokować, ale także inspirować odwiedzających, będzie można zobaczyć na 48 Mercer Street w Nowym Jorku już od 5 września.
Zobacz też:
Klony Kim Kardashian i dużo nagości w nowej kampanii Yeezy. Co chce nam przekazać Kanye West?
Samsung promuje Galaxy S9 tworząc przezroczystą kolekcję ubrań