Samsung promuje Galaxy S9 tworząc przezroczystą kolekcję ubrań. W kampanii wystąpiła Tayana Taylor

Samsung promuje Galaxy S9 tworząc przezroczystą kolekcję ubrań. W kampanii wystąpiła Tayana Taylor

Szwedzka marka odzieżowa Axel Arigato i technologiczny gigant Samsung połączyły siły, aby stworzyć w pełni przezroczystą kolekcję ubrań składającą się z pięciu elementów. W kampanii wzięła udział Teyana Taylor, znana ze współpracy z Kanye Westem i koreański modelu Wooseok Lee.

Koncentrując się na koncepcji transparentności w cyfrowej erze, w której przyszło nam żyć, odzież i akcesoria pozostawiają niewiele wyobraźni. Kapsułowa kolekcja, którą sotografował Kito Muñoza składa się z przeźroczystej, oversizowej kurtki, dopasowanych spodni, torby, butów i Samsunga Galaxy S9.

"Dzisiaj widzimy transparentność przez pryzmat pokolenie będącego zawsze online, technologia dała siłę nowemu sposobowi myślenia nas wszystkich. W rezultacie naszym celem jest wyrażenie sedna tej epoki poprzez ubranie jej w szereg przezroczystych produktów rzucając na temat transparentności w nowe światło "- stwierdził Max Svärdh, współzałożyciel Axela Arigato.

Kolekcja, która ograniczona jest do 200 sztuk wykonana jest przede wszystkim z przezroczystego materiału, który ozdabiają zamki z nadrukowanym logo Arigato i Samsunga, a także dopasowane ściągacze. Obuwie jest oznaczone na podeszwie buta numerami od 1 do 200, podobnie jak torby. W całej akcji chodzi jednak o telefon. Samsung S9 będzie miał przezroczysty tył z co-brandingiem Arigato.

Kolekcja wejdzie do sprzedaży 7 września w Londynie, a następnie 14 września w Sztokholmie i 17 września na stronie marki. Ceny zaczynają się od 185 dolarów, a produkty będą sprzedawane wyłącznie za pośrednictwem kanałów Axel Arigato.

źródło: Highsnobiety

sznyt tygodnia

najnowsze