„Paperwork” to kolekcja kosmetyków, która zapewnia „zestaw narzędzi do wyrażania siebie”. Linia odzwierciedla wizję Virgila Abloha o skórze jako o czystym płótnie, które ma budzić nieskończoną kreatywność.
W pierwszej kolekcji kosmetyków marki Off-White znajdziemy cztery świeże zapachy Solution zamknięte w małych, nowoczesnych flakonach. W środku znajdują się rozmaite kompozycje – od słodkiego bukietu bergamotki, szałwii i paczuli, przez cytrusowe nuty aż po pikantne i drzewne zapachy.
Perfumy były współtworzone przez byłego dyrektora artystycznego mody męskiej Louis Vuitton oraz sztab profesjonalnych perfumiarzy, którzy pracowali nad najlepiej sprzedającymi się zapachami.
Cztery zapachy są teraz dostępne w sklepie internetowym Off-White oraz na platformie ekskluzywnego partnera zewnętrznego Farfetch. Z czasem do sprzedaży trafią pozostałe elementy kolekcji unisex.
Sześć lakierów do paznokci Colour Matter, wśród których znalazł się odcień Dazed oraz Decode, który pęka po wyschnięciu. W linii „Paperwork” znajdzie się także sześć wodoodpornych kredek do twarzy i ciała Imprint oraz szablony i naklejki na skórę.
– „Paperwork” zachęca wszystkich ludzi do wzmocnienia swojej indywidualności i celebrowania swojego potencjału – czytamy w oświadczeniu marki.
Zobacz też: Louis Vuitton x Nike „Air Force 1”. Buty autorstwa Virgila Abloha trafią na charytatywną aukcję;
Off-White i Daily Paper otworzyli pierwszy skatepark w Ghanie