Tiffany & Co. i Daniel Arsham wypuszczają wyjątkową piłkę do koszykówki w kolorze Tiffany Blue

Tiffany & Co. i Daniel Arsham wypuszczają wyjątkową piłkę do koszykówki w kolorze Tiffany Blue

Piłki do koszykówki wykonane w błękitnym kolorze, charakterystycznym dla marki Tiffany, są znakiem zbliżającego się Meczu Gwiazd NBA i uczczeniem 160-letniej tradycji Tiffany'ego w tworzeniu sportowych trofeów.

Firma jubilerska połączyła siły z artystą Danielem Arshamem, aby wspólnie stworzyć limitowaną edycję piłek do koszykówki w charakterystycznym kolorze „eggshell blue”.

– Tiffany & Co. od dziesięcioleci tworzy trofeum Larry'ego O'Briena dla NBA. Związek między koszykówką a Tiffany & Co. jest jasny i dobrze ugruntowany – podkreśla Daniel Arsham.

Na piłce znajduje się tłoczone logo Tiffany & Co i Arsham Studio, a także charakterystyczny napis „Wilson”. Warto zauważyć, że piłka ma wytłoczony wzór z monogramem „A” Arshama oraz „C” jak Cavaliers. Limitowane piłki do kosza będą pakowane w kultowe błękitne pudełko Tiffany.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez ARSHAM STUDIO (@danielarsham)

Ten wspólny projekt celebruje 160-letnią historię produkcji trofeów sportowych przez Tiffany & Co.

– Każdego roku w naszym warsztacie w Cumberland na Rhode Island wykwalifikowani rzemieślnicy wytwarzają 65 trofeów. Od piłki nożnej i baseballu po koszykówkę, tenis i nie tylko, każde trofeum Tiffany wymaga niezliczonych godzin pracy i nieustannego poświęcenia się kunsztowi – czytamy w oświadczeniu Tiffany & Co.

Piłki trafią do sprzedaży już 18 lutego w cenie 575 dolarów i będą dostępne wyłącznie w pop-up store o nazwie „Tiffany & Co. x Arsham Studio Half Court”, które w maju będzie organizowało Cleveland Cavaliers w fabryce StockX. Odwiedzający będa mogli też podziwiać Trofeum Larry O'Brien Championship, które Tiffany & Co zaprojektowało na finały NBA 2016.

Zobacz też: Perły w streetwearowej odsłonie, czyli kolekcja Tiffany & Co. i SupremeLimitowana edycja Nautilusa Ref. 5711 dla Tiffany & Co.Luksusowa kampania Tiffany & Co. z udziałem Beyonce i Jay’a-Z.

tekst: M.K., fot. instagram.com/danielarsham

sznyt tygodnia

najnowsze