Czyżby Instagram stawał się już powoli passé? Tak prawdopodobnie uważa Heidi Slimane, dyrektor kreatywny domu mody Celine, który do najnowszej kampanii zaprosił jednego z najpopularniejszych użytkowników TikToka.
Noen Eubanks, bo tak nazywa się nowa gwiazda kampanii Celine na sezon wiosna-lato 2020, posiada ponad 7 mln obserwujących na swoim profilu na TikToku. Osiemnastolatek zdobył popularność dzięki krótkim i zabawnym filmikom, którymi dzieli się ze światem, a także dzięki nietypowej urodzie.
To „coś” ewidentnie dostrzegł w nastolatku Heidi Slimane, zatrudniając go do najnowszej kampanii Celine. Być może chodziło głównie o jego popularność, co niewątpliwie pozwoli dotrzeć marce do młodszych konsumentów, lecz nie możemy oprzeć się wrażeniu, że Eubanks po prostu świetnie też wpisuje się w estetykę marki, lansowaną przez francuski dom mody.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Dom mody Celine otworzył swój pierwszy butik i perfumerię w jednym
Hedi Slimane rewolucjonizuje markę Céline – zmienia logo i na muzę wybiera Lady Gagę