Torebka dla fanów dań na wynos? Yves Saint Laurent prezentuje nietypowy skórzany dodatek

Torebka dla fanów dań na wynos? Yves Saint Laurent prezentuje nietypowy skórzany dodatek

Choć wyjątkowa torba YSL nie jest w rzeczywistości owocem współpracy z siecią fast foodów, jej wygląd przywodzi na myśl elegancki zestaw Happy Meal McDonald’s dla dorosłych.

Znani projektanci mody nie raz udowadniali, że inspiracje do tworzenia oryginalnych akcesoriów można garściami czerpać z życia codziennego. Po „ekskluzywnym pudełku po pizzy” Louis Vuitton przyszedł czas na Take-Away Box od Yves Saint Laurent.

Skórzany dodatek projektu Anthony'ego Vaccarello, dyrektora kreatywnego YSL, jest dostępny w dwóch wersjach – czarnej i beżowo-brązowej. Całą „torbę na wynos” pokrywają liczne wytłaczane monogramy marki, a na froncie torby znajduje się pokaźne, srebrne lub pozłacane, logo francuskiego domu mody.

Elegancki prostokątny kuferek otwiera się wzdłuż wbudowanego uchwytu, prezentując skórzaną podszewkę oraz niewielką kieszeń. Torebka została wyposażona również w pasek na ramię, aby nosić ją nie tylko w dłoni, jak pudełko na lunch.

Torba na wynos o nieoczekiwanym designie jest dostępna na stronie Yves Saint Laurent w cenie 1890 dolarów.

Zobacz też: Torebka, która wygląda jak opakowanie makaronu Barilla

m.k., fot. ysl.com