Choć wyjątkowa torba YSL nie jest w rzeczywistości owocem współpracy z siecią fast foodów, jej wygląd przywodzi na myśl elegancki zestaw Happy Meal McDonald’s dla dorosłych.
Znani projektanci mody nie raz udowadniali, że inspiracje do tworzenia oryginalnych akcesoriów można garściami czerpać z życia codziennego. Po „ekskluzywnym pudełku po pizzy” Louis Vuitton przyszedł czas na Take-Away Box od Yves Saint Laurent.
Skórzany dodatek projektu Anthony'ego Vaccarello, dyrektora kreatywnego YSL, jest dostępny w dwóch wersjach – czarnej i beżowo-brązowej. Całą „torbę na wynos” pokrywają liczne wytłaczane monogramy marki, a na froncie torby znajduje się pokaźne, srebrne lub pozłacane, logo francuskiego domu mody.
Elegancki prostokątny kuferek otwiera się wzdłuż wbudowanego uchwytu, prezentując skórzaną podszewkę oraz niewielką kieszeń. Torebka została wyposażona również w pasek na ramię, aby nosić ją nie tylko w dłoni, jak pudełko na lunch.
Torba na wynos o nieoczekiwanym designie jest dostępna na stronie Yves Saint Laurent w cenie 1890 dolarów.
Zobacz też: Torebka, która wygląda jak opakowanie makaronu Barilla