Off-White debiutuje z linią kosmetyków stworzonych przez Virgila Abloha

Off-White debiutuje z linią kosmetyków stworzonych przez Virgila Abloha

„Paperwork” to kolekcja kosmetyków, która zapewnia „zestaw narzędzi do wyrażania siebie”. Linia odzwierciedla wizję Virgila Abloha o skórze jako o czystym płótnie, które ma budzić nieskończoną kreatywność.

W pierwszej kolekcji kosmetyków marki Off-White znajdziemy cztery świeże zapachy Solution zamknięte w małych, nowoczesnych flakonach. W środku znajdują się rozmaite kompozycje – od słodkiego bukietu bergamotki, szałwii i paczuli, przez cytrusowe nuty aż po pikantne i drzewne zapachy.

Perfumy były współtworzone przez byłego dyrektora artystycznego mody męskiej Louis Vuitton oraz sztab profesjonalnych perfumiarzy, którzy pracowali nad najlepiej sprzedającymi się zapachami.

Cztery zapachy są teraz dostępne w sklepie internetowym Off-White oraz na platformie ekskluzywnego partnera zewnętrznego Farfetch. Z czasem do sprzedaży trafią pozostałe elementy kolekcji unisex.

Sześć lakierów do paznokci Colour Matter, wśród których znalazł się odcień Dazed oraz Decode, który pęka po wyschnięciu. W linii „Paperwork” znajdzie się także sześć wodoodpornych kredek do twarzy i ciała Imprint oraz szablony i naklejki na skórę.

– „Paperwork” zachęca wszystkich ludzi do wzmocnienia swojej indywidualności i celebrowania swojego potencjału – czytamy w  oświadczeniu marki.

Zobacz też: Louis Vuitton x Nike „Air Force 1”. Buty autorstwa Virgila Abloha trafią na charytatywną aukcję;
Off-White i Daily Paper otworzyli pierwszy skatepark w Ghanie

m.k., fot. off---white.com/en-us