Re:Style 2021 – kolekcja ubrań stworzona ze zużytych części samochodowych

Re:Style 2021 – kolekcja ubrań stworzona ze zużytych części samochodowych

We współpracy z firmami modowymi – L'Eclaireur i Boontheshop – marka Hyundai postanowiła ponownie wykorzystywać zużyte części samochodowe, przetwarzając je na elementy garderoby, a tym samym podkreślić swoje zaangażowanie w produkcję przyjazną dla środowiska. Firmy stwoarzyły kolekcję odzieży zatytułowaną Re:Style 2021.

Do stworzenia odzieży wykorzystano pozostałości samochodowe takie jak poduszki powietrzne i pasy bezpieczeństwa. Dla zwiększenia komfortu noszenia ubrań Re:Style 2021 zastosowano również tworzywa pochodzące z recyklingu i Bio PET.

fot. hyundaimotorgroup.com

– Stale zacieśniamy naszą współpracę z różnymi branżami na całym świecie, aby zapoczątkować zrównoważoną przyszłość. Re:Style 2021 jest jedną z nich i mamy nadzieję, że ten projekt będzie punktem centralnym dla młodych konsumentów na całym świecie. Chcemy, aby zrozumieli oni, jaki wpływ na nasze wspólne środowisko ma produkcja z resztek materiałów oraz jak możemy je twórczo i praktycznie ponownie wykorzystać – powiedział Thomas Schemera, global chief marketing officer i head of customer experience division w Hyundai Motor Company.

Kolekcja Re:Style 2021 obejmuje 12 rodzajów produktów, a wśród nich m.in. bluzy, komplety dresowe, krótkie i długie spodnie damskie i męskie.

fot. leclaireur.com

Limitowana kolekcja jest dostępna w internetowych i stacjonarnych sklepach L’Eclaireur i Boontheshop. Dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany na różne przedsięwzięcia Hyundai Motor, a L’Eclaireur i BoontheShop w celu zrównoważonego rozwoju.

Marki mają nadzieję, że ich wspólny projekt wzbudzi zainteresowanie i zrozumienie wśród konsumentów, a także wpłynie na ich świadome decyzje zakupowe z uwzględnieniem dobra środowiska naturalnego. Na potrzeby projektu powstał krótki spot, w którym pojawia się wirtualna influencerka Shudu – pierwsza na świecie cyfrowa supermodelka. W spocie występują też aktorzy – Doona Bae i KyoHwan Koo, którzy wyjaśniają cel i filozofię kampanii Re:Style.

– Jako firma odpowiedzialna za dystrybucję mody zawsze mieliśmy obawy dotyczące wpływu wyrzuconych materiałów odzieżowych na naszą planetę. Ponownie wykorzystując elementy z produkcji samochodów i przekazując wygenerowane zyski do innych projektów, mamy nadzieję stworzyć zdrowy cykl zrównoważonego rozwoju i w wyjątkowy sposób przyczynić się do ratowania Ziemi – podsumował Michael Hadida, dyrektor generalny L’Eclaireur.

Zobacz też:  Re-Candy – kultowe torebki Furla nadają się do recyklinguHyundai prezentuje nowy model samochodu elektrycznego Genesis GV60Marka ASICS zaprezentowała nową kolekcję butów z recyklinguGyre SeaCleaner, czyli zegarek zrobiony z recyklingowanych sieci rybackichSpace Hippie – kosmiczne buty marki Nike wykonane ze zrecyklingkowanych śmieciBalenciaga torturuje wirtualnych influencerów w najnowszej kampanii na Instagramie

tekst: M.K.

sznyt tygodnia

najnowsze