Innovation Stories: H&M rusza z nowym konceptem w duchu zrównoważonego rozwoju

Innovation Stories: H&M rusza z nowym konceptem w duchu zrównoważonego rozwoju

H&M przedstawia zupełnie nową koncepcję w historii brandu – Innovation Stories – w ramach której w 2021 roku pojawi się szereg nowych kolekcji. Każda z nich będzie celebracją przyszłościowych procesów w duchu zrównoważonego rozwoju. Pierwsza kolekcja to Science Story i będzie dostępna w wybranych sklepach i na hm.com od 18 marca.

H&M już od dawna angażuje się w dokonywanie pozytywnych zmian i przyspieszanie postępu w zakresie zrównoważonej mody. Najnowsza inicjatywa, Innovation Stories, pokazuje, że marka dąży do pozytywnej transformacji dzięki kierunkowej koncepcji, która reprezentuje innowacje, zrównoważoną produkcję i wzornictwo.

Pierwszą kolekcją, która zostanie uruchomiona w ramach projektu Innovation Stories, jest Science Story – jest ona hołdem dla genialnych umysłów stojących za materiałami przyszłości. Wraz z kolekcją H&M wprowadziło nowe materiały, takie jak EVO by Fulgar®, przędzę bio wyprodukowaną z oleju rycynowego oraz Desserto, która jest roślinną alternatywą dla skóry, produkowaną z kaktusów.

Kluczowe elementy odzieży damskiej to jasne białe dżinsy z szerokimi nogawkami i odpinanym podwójnym paskiem, lekko przycięta kredowobiała koszula z dużą kieszenią na piersi i dres z mankietami. Z kolei energetyczne i odważne dodatki stoją w kontrze do czystych i klasycznych ubrań z kolekcji – w Science Story znajdziemy masywny naszyjnik z pomarańczowymi zawijasami i detalami ze strasu, pasujące kolczyki z kryształkami, zielone sandały na wysokim obcasie z paskiem i niebieskie okulary przeciwsłoneczne z tworzywa sztucznego z recyklingu z podwójną oprawką.

– Historie innowacji to platforma, która przenosi nasze eksperymenty na wyższy poziom. Inicjatywa zachęca do współpracy z naukowcami i programistami oraz zwraca uwagę na nasze postępowe pomysły. Science Story to hołd dla lat badań i eksperymentów stojących za tymi niesamowitymi materiałami – powiedziała Ella Soccorsi, projektantka koncepcji w H&M.

Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach i na hm.com od 18 marca.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
PUMA i studenci z Central Saint Martins prezentują nową kolekcję w duchu zrównoważonego rozwoju
Zalando i osiem europejskich marek stworzyło kolekcję w duchu zrównoważonego rozwoju

J.S., H&M