Sentymentalna podróż w rodzinne święta z przełomu lat 80 i 90. w nowej kampanii Balagan

Sentymentalna podróż w rodzinne święta z przełomu lat 80 i 90. w nowej kampanii Balagan

Te święta będą inne niż dotychczasowe. Z tęsknoty do rodzinnych wigilii i noworocznych spotkań, sentymentalnie, Balagan Studio wraca do zdjęć z dzieciństwa. Odtwarza kreacje mam i babć w pełnej humoru sesji zdjęciowej dodając współczesne akcenty świecących butów i dodatków ze swojej kolekcji.

Kampania „Let it shine” to powrót do czasów, kiedy święta były okazją do założenia ekstrawaganckich strojów i pokazania ukrytych w szafie kreacji. Czasem na spędzenie czasu z bliskimi i celebracją mijającego roku. Na zdjęciach jako modelki wystąpiły osoby z zespołu, które na co dzień stoją za sprawnym działaniem marki. Kampania jest okazją przedstawienia ich w niecodziennych rolach. Wszystkim na koniec tego trudnego roku, przyda się odrobina uśmiechu.

Koniec takiego roku jak 2020 wymaga odpowiedniego zamknięcia. W te święta nie spotkamy się w większym gronie z bliskimi, ale to nie znaczy, że nie możemy sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa w świątecznych stylizacjach. Nawet jeśli tylko my możemy nacieszyć nimi oko.

Na tę okazję Balagan poleca złote i srebrne modele czółenek: klasycznych Leilotów, mocno wykrojonych Migdalów i pokrytej brokatem Dory. Buty Balagan słyną z wygody i klasycznego designu, który pasuje do codziennych stylizacji. Błyszczące wersje klasyków, są dobrym rozwiązaniem dla tych, które lubią eksperymenty w modzie i łączenie stylów.

Co istotne, Balagan wspiera inicjatywy społeczne, dzieląc się swoim zyskiem z każdego zakupu. W ten sposób, wybierając prezent z kolekcji marki, tym samym obdarowujemy nie tylko bliską osobę ale również wspieramy jedną z trzech organizacji: Fundusz Feministyczny, Fundację edukacyjną z Ghany i Stowarzyszenie Miasto Dwa.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Marka Balagan w nowej kampanii zabiera nas w nieodkryte zakątki Białego Miasta i prezentuje nową, wiosenną kolekcję
Lust For Life – Balagan w nowej kampanii zabiera nas do Berlina i podkreśla miejski charakter marki

J.S., MAT. PRASOWE