Marka Balagan w nowej kampanii zabiera nas w nieodkryte zakątki Białego Miasta i prezentuje nową, wiosenną kolekcję

Marka Balagan w nowej kampanii zabiera nas w nieodkryte zakątki Białego Miasta i prezentuje nową, wiosenną kolekcję

Polska marka Balagan prezentuje swoją nową, wiosenną kolekcję, w której znajdziemy kultowe modele butów, torebek i portfeli w zupełnie nowych odsłonach. Jednocześnie w nowej kampanii brand zabiera nas do malowniczych zakątków Tel-Awiwu – tam bowiem została wykonana sesja zdjęciowa nowej kolekcji.

Marka Balagan zasłynęła z nowoczesnego designu obuwia, stawiającego na wygodę i przywiązaniu do wysokiej jakości rzemiosła. Na wiosnę proponuje swoje klasyczne wzory w całej gamie nowych kolorów, a dzięki ulepszonej konstrukcji buta, produkty zgodnie z filozofią marki mogą zostać z nami na lata.

Sesja zdjęciowa nowej kolekcji powstała w Tel Awiwie, którego modernistyczna architektura i niezobowiązujący charakter od lat inspiruje projektantki Balaganu – Hannę Ferenc i Agatę Matlak-Lutyk, które od samego początku same dokumentują swoje kolekcje używając fotografii analogowej i odpowiadają całościowo za spójny wizerunek marki.

Zdjęcia do nowej kampanii powstały w nadmorskim budynku biurowym położonym niedaleko historycznej dzielnicy Neve Tzedek. Niemal zupełnie opuszczony i przeznaczony do rozbiórki gmach sprawia wrażenie jakby zatrzymał się w nim czas.

– Zafascynowała nas nadmorska architektura budynku, z opływowymi liniami, okrągłymi oknami, wszystkimi nawiązaniami do statków i skojarzeniami z architekturą Miami. W środku biurowca znajduje się ogród z palmami i kafeteria pachnąca daniami ze smażonym ryżem i kurczakiem. Wizualnie to seventisowa reinterpretacja bauhausu, symbolicznie portret Izraela z dawnych lat – opowiadają projektantki Hania i Agata.

Co znajdziemy w nowej kolekcji marki? Między innymi Leilot, czyli klasyczne czółenka z oblekanym skórą obcasem o średniej wysokości 5 cm. Ich lekko zaokrąglona forma i charakterystyczne wycięcie nawiązują do łuków bauhausowskiej architektury Tel Awiwu. Dostępne są w 11 kolorach, w wersji zamszowej i z licowej skóry, od soczystej czerwieni po pastelowe odcienie błękitu, różu i szałwiowej zieleni.

Ponadto, bestseller i pierwszy wzór marki, czyli półbuty Opera na wiosnę dostępne są w nowych kolorach. Ich nowa, cieńsza podeszwa stała się jeszcze bardziej elastyczna, miękko dopasowując się do stopy.

Co ciekawe, teraz w związku z panującą pandemią koronawirusa, marka Balagan zainicjowała akcję w mediach społecznościowychpod hasłem #Balaganwdomu, do której przyłączają się influencerki i klientki, dzieląc się swoimi sposobami na spędzanie czasu w domu w obecnych dniach. Wrzucając zdjęcie z hasztagiem #Balaganwdomu i produktami Balagan w domowym otoczeniu, otrzymuje się zniżkę w wysokości 20% na zakupy online. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone voucherami. Akcja trwa do 12 kwietnia br.

J.G., MAT. PRASOWE

sznyt tygodnia

najnowsze