Lust For Life – Balagan w nowej kampanii zabiera nas do Berlina i podkreśla miejski charakter marki

Lust For Life – Balagan w nowej kampanii zabiera nas do Berlina i podkreśla miejski charakter marki

Jesienna kampania Balagan to opowieść o mieście i jego mieszkankach, gdzie przeciwieństwa i kontrasty się mieszają, tworząc świeży i nieszablonowy kolaż miejsc, osobowości i temperamentów. Za obiektywem pełnej odniesień do kultury punkowej kampanii stanął Kuba Dąbrowski. 

Kampania „Lust for life” jest opowieścią o odnajdywaniu na nowo przyjemności w trudnej i pełnej wyzwań codzienności. Jej tytuł nawiązuje do albumu Iggy’ego Popa, stworzonego w 1977 roku z Davidem Bowiem właśnie w Berlinie. Miasto w obiektywie Kuby Dąbrowskiego, autora i jednocześnie mieszkańca, jest tłem i bohaterem sesji, którego mniej reprezentacyjna strona: brudne ulice, pomazane ściany, patchworkowa architektura uchwycona została na tle toczącego się mimochodem życia. Na zdjęciach występuje Candelaria Saenz Valiente, artystka, performerka i wokalistka. Drugą modelką jest Phoebe Nicette.

– Do naszych kampanii zapraszamy prawdziwe kobiety, w różnym wieku, urodzie, doświadczeniach. Chcemy żeby nasze produkty podążały za ich osobowością i dopełniały ich własny styl. To dla nas o wiele bardziej interesujące niż sesje z modelkami i tworzenie obrazu sztucznego, wyidealizowanego świata – mówi Hania Ferenc i Agata Matlak-Lutyk, właścicielki Balagan.

Wśród nowości jesiennej kolekcji znalazły się zarówno botki, jak i uniwersalne modele na każdą okazję. Nowością są czółenka Kemet, miękkie mokasyny Tefer i sznurowane buty za kostkę Rocky, które dzięki niezwykłej elastyczności zapewniają maksymalny komfort. Tej jesieni w Balagan Studio pojawią się również pierwsze szpilki oraz nowa, półokrągła torebka Hug, stworzona na wzór kultowej torebki Rofe w powiększonym rozmiarze i na krótkim pasku.

Co ciekawe, wiele z modeli tegorocznej kolekcji inspirowanych jest kultowymi obrazami, od stylizacji w „Once upon a time in Hollywood”, przez sportowe buty z „Rocky’ego”, po barwną postać Mary Poppins z jej charakterystycznymi wiązanymi botkami na obcasie.

Nowości w kolekcji inspirowane są również możliwościami technologicznymi. Mokasyny i bokserki szyte są na stroblu bez podpodeszwy, dzięki czemu są jeszcze bardziej elastyczne i miękkie, zginają się we wszystkich płaszczyznach.

Balagan od samego początku istnienia marki postawił na transparentność biznesu i szczerą komunikację. Kupując na stronie balaganstudio.com, można sprawdzić, co składa się na cenę produktu. Dodatkowo minimum 2% marży zostaje przeznaczona na inicjatywy społeczne.

Tej jesieni do wspieranych przez markę inicjatyw dołączy trzecia – Fundusz Feministyczny. To jedyna instytucja w Polsce, która wspiera wyłącznie działania realizowane przez kobiety i dziewczyny z całego kraju. Od teraz kupując w Balagan, można wspomóc organizację, której celem jest budowanie lepszego, równego i sprawiedliwego świata.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Marka Balagan w nowej kampanii zabiera nas w nieodkryte zakątki Białego Miasta i prezentuje nową, wiosenną kolekcję
Klienci żądają bezwzględnej transparentności. Jaka jest odpowiedź branży mody?

J.S., MAT. PRASOWE