Gucci romansuje z branżą e-sportową – marka wprowadza designerski zegarek dla graczy

Gucci romansuje z branżą e-sportową – marka wprowadza designerski zegarek dla graczy

Włoski dom mody Gucci nawiązał współpracę z organizacją e-sportową Fnatic i wprowadził na rynek designerski zegarek dla prawdziwych gamerów.

Fnatic to znana w świecie e-sportu europejska drużyna, która wygrała Mistrzostwa Świata w League of Legends. Niedawno pięciu graczy nawiązało współpracę z marką Gucci, w efekcie której powstał wyjątkowy gadżet dla prawdziwych gamerów – zegarek Fnatic.

Zegarek utrzymany jest w czarno-pomarańczowych barwach charakterystycznych dla brytyjskiej grupy, na tarczy umieszczono też logotyp drużyny. Na gadżecie znalazło się też logo Gucci „GG”, które w tym przypadku oznacza również zwrot „good game” – hasłem tym dziękują sobie nawzajem gracze tuż po udanej rozgrywce.

W spocie promującym nowy zegarek marki Gucci wystąpili gracze z drużyny Fnatic. W ramach nietypowej współpracy włoski dom mody stworzył również mini grę.

View this post on Instagram

@gucci gang 🔥

A post shared by Fnatic (@fnatic) on

Co ciekawe, Gucci to nie jedyny luksusowy dom mody, który romansował już ze światem e-sportu – niedawno bowiem Louis Vuitton zaprezentował kolekcję inspirowaną grą „League of Legends”.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Atari otworzy hotele nawiązujące do gier komputerowych
UPPKOPPLA: IKEA stworzyła kolekcję gamingowych gadżetów

J.G., GUCCI