Włoski dom mody Gucci nawiązał współpracę z organizacją e-sportową Fnatic i wprowadził na rynek designerski zegarek dla prawdziwych gamerów.
Fnatic to znana w świecie e-sportu europejska drużyna, która wygrała Mistrzostwa Świata w League of Legends. Niedawno pięciu graczy nawiązało współpracę z marką Gucci, w efekcie której powstał wyjątkowy gadżet dla prawdziwych gamerów – zegarek Fnatic.
Zegarek utrzymany jest w czarno-pomarańczowych barwach charakterystycznych dla brytyjskiej grupy, na tarczy umieszczono też logotyp drużyny. Na gadżecie znalazło się też logo Gucci „GG”, które w tym przypadku oznacza również zwrot „good game” – hasłem tym dziękują sobie nawzajem gracze tuż po udanej rozgrywce.
W spocie promującym nowy zegarek marki Gucci wystąpili gracze z drużyny Fnatic. W ramach nietypowej współpracy włoski dom mody stworzył również mini grę.
Co ciekawe, Gucci to nie jedyny luksusowy dom mody, który romansował już ze światem e-sportu – niedawno bowiem Louis Vuitton zaprezentował kolekcję inspirowaną grą „League of Legends”.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Atari otworzy hotele nawiązujące do gier komputerowych
UPPKOPPLA: IKEA stworzyła kolekcję gamingowych gadżetów