Karolina Pawelczyk została doceniona przez zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances, który zaprosił artystkę do współpracy przy światowej kampanii nowego zapachu Daisy Daze w mediach społecznościowych.
Marki odnajdują we współpracy z ilustratorami nowe spojrzenie na produkty oraz wizerunek, dlatego zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances dał polskiej ilustratorce dużą swobodę artystyczną. Wskazówki dotyczyły wyłącznie kolorów oraz wykorzystania w projektach stylizacji z nowej kolekcji Marc Jacobs Resort 2020.
Pierwsze ilustracje pojawiły się już na Instagramie marki.
Co ciekawe, to już druga odsłona współpracy z polską ilustratorką – wiosną 2019 roku Karolina Pawelczyk stworzyła serię pięciu ilustracji z okazji promocji zapachu Daisy Sunshine.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Na zaproszenie Gucci, 15 artystek stworzyło ilustracje, których tematem przewodnim jest kobiecość