W ramach obchodów 25-lecia istnienia kultowych klapków Kubota, brand nawiązał współpracę z łódzką marką produkującą skarpetki – TakaPara. W efekcie powstały niezwykłe tęczowe klapki, które swoją premierę nieprzypadkowo mają na początku czerwca – miesiąca dumy, równości i tolerancji.
Marka Kubota istnieje na polskim rynku już od 25 lat. Po wypełnieniu niszy na tanie i wygodne obuwie, brand zdobył miano kultowego, zaś fraza „Kubota to nie klapki, to styl życia” na stałe weszła do języka potocznego.
Z tej okazji marka nawiązała współpracę z innym polskim brandem o nazwie TakaPara, produkującym kolorowe skarpetki ze wzorami, które noszą nazwy łódzkich ulic. W efekcie powstała limitowana edycja klapek w kolorach tęczy.
Tęczowe klapki nieprzypadkowo ujrzały światło dzienne w pierwszych dniach czerwca, który nie tylko jest początkiem lata, ale również miesiącem dumy, równości i tolerancji.
1% ze sprzedaży klapków premium Kubota x TakaPara przekazywany jest na konto Fundacji DKMS wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Klapki Kubota i ich historia – od producenta tanich butów do marki premium