Cały czas marzycie o ubraniu z logo NASA? Teraz możecie stać się posiadaczami kolekcji sygnowanej przez najsłynniejszą agencję kosmiczną i zaprojektowaną przez amerykańskiego artystę .
W tym roku mija 60 lat od powstania agencji NASA. Z tej okazji powstało wiele wyjątkowych przedmiotów, które chętnie są kupowane przez fanów gadżetów związanych z kosmosem. Pisaliśmy już o kolekcji butów stworzonej z marką VANS, a także linii zegarków zaprojektowanych i wyprodukowanych przez Anicorn Watches. Tym razem powstała streetwearowa kolekcja ubrań z okazji jubileuszu NASA. Na kurtkach, bluzach, T-shirtach, czapkach oraz plecaku znalazł się klasyczny logotyp agencji, który używany był w okresie od 1976 do 1992 roku.
Projektantem stojącym za tą kolekcją jest Heron Preston - twórca, który może się pochwalić współpracą z Kanye Westem czy Virgilem Ablohem. Podobno artysta zawsze marzył o kolaboracji z NASA, dlatego ani chwili nie wahał się, aby wejść w projekt "kosmicznej" linii ubrań na sezon jesień/zima 2018.
Oczywiście podczas projektowania poszczególnych części garderoby najważniejsze było odpowiednie umiejscowienie logo NASA. Zadanie nie było łatwe, gdyż Peston musiał przestrzegać określonych reguł dotyczących wykorzystania tego znaku firmowego. Jedną z nich jest kolorystyka logotypu - dopuszczalne jest użycie jedynie zastosowanie koloru czerwonego, szarego, białego albo czarnego.
W tych odcieniach napis NASA znalazł się na serii, bluz, T-shirtów, a nawet na srebrnej kurtce, która naszym zdaniem jest jednym z najmocniejszych punktów całej kolekcji. Uwagę przyciąga także ściągany sznurkiem plecak, który wygląda jak element ekwipunku astronauty.
Cała kolekcja dla NASA jest już dostępna do kupienia w sieci. Jeśli chodzi o ceny to nikogo nie powinno zdziwić, że zaczynają się one od kilkuset złotych (koszulka za 700 zł). W końcu oryginalne logo NASA musi kosztować!