Diesel stworzył kolekcję ubrań we współpracy z kultowym kebabem

Diesel stworzył kolekcję ubrań we współpracy z kultowym kebabem

Przyznamy, że takiej kolaboracji się nie spodziewaliśmy. Diesel kolejny raz zdecydował się na niekonwencjonalną i kontrowersyjne kampanię - tym razem do współpracy zaprosił berlińskiego mistrza kebabów.

Tym razem marka stworzyła kolekcję ubrań we współpracy z kultowym w Berlinie kebabem, czyli Mustafa Gemuse Kebap. Twórców kolekcji zainspirowała jak zawsze ulica - konkretnie rzecz ujmując kolejka ludzi do słynnej budki z kebabem, która znajduje się na Kreuzbergu. To właśnie obserwując oczekujących na danie od mistrza Mustafy, można się wiele dowiedzieć o obowiązujących trendach, a także zaskoczyć się ich nietypowymi interpretacjami.

Dlatego kolekcja Diesel x Mustafa powstała na cześć samego tego miejsca, ale także w hołdzie dla osób, które są podstawą ulicznej mody.

Kolekcja Diesel x Mustafa
Kolekcja Diesel x Mustafa
Kolekcja Diesel x Mustafa

Premiera tej kapsułowej kolekcji odbyła się podczas targów Bread & Butter w Berlinie, które są organizowane przez platformę sprzedażową Zalando.

W skład kolekcji "Diesel x Mustafa" wchodzą t-shirty, bluzy i czapki. Jest dostępna w wybranych sklepach i na stronie marki od 3 września (przykładowe ceny to: koszulka - 52 euro, jeansy - 211 euro). Co ciekawe, zamiast lookbooka powstała książka kucharska wydana w 4 tys. egzemplarzy, w której znajdziemy przepisy samego Mustafy.

Kolekcja Diesel x Mustafa
Kolekcja Diesel x Mustafa
Kolekcja Diesel x Mustafa

Zobacz też:

Diesel udowadnia w nowej kampanii, że perfekcja jest nudna i zachęca do akceptowania swoich wad

źródło: KMAG, tekst: A.R

sznyt tygodnia

najnowsze