Diesel udowadnia w nowej kampanii, że perfekcja jest nudna i zachęca do akceptowania swoich wad

8 września 2017

Nikt nie jest doskonały, ale wszyscy jesteśmy wyjątkowi. O tym przypomina Diesel w najnowszej kampanii "Go With The Flaw", która jest parafrazą popularnego powiedzenia "go with the flow". W spocie, nakręconym przez François Rousselet widzimy "niesamowicie wyglądających ludzi z interesującymi cechami zewnętrznymi". Diesel pokazuje, że w czasach, w których liczy się idealny wizerunek, promowany przez media społecznościowe, musimy nauczyć się na nowo akceptować siebie takimi, jakimi jesteśmy i przestać gonić za doskonałością.

Zobaczcie spot z niezwykle pozytywnym i świeżym przekazem, który dzięki użyciu piosenki Edith Piaf „Non, je ne regrette rien”, dodatkowo nabiera mocy.

Co ciekawe, przed premierą kampanii z instagramowego konta Diesela zniknęły wszystkie zdjęcia. Marka uzasadnia swoją decyzję tym, że perfekcja jest nudna, a na Instagramie jest zdecydowanie za dużo sztucznie wypozowanych zdjęć, nie mających nic wspólnego z rzeczywistością. Dlatego marka stawia na nowy, nieperfekcyjny początek.

źródło: Diesel