Zachowywanie dystansu społecznego to w dobie koronawirusa już nie tylko domena introwertyków – i choć nie jest to kwestia z której powinno się żartować, to niewątpliwie wiele marek postanowiło wykorzystać tzw. social distancing do promocji swoich usług.
Można by tu wspomnieć o słynnym „Social Distancing Whopperze”, czyli burgerze z potrójną porcją cebuli, który miał za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego. Lub też o działaniach marek Volkswagen czy też Coca-Cola, które to lekko zmodyfikowały swoje charakterystyczne logotypy, by przekonać społeczeństwo do social distancingu.
Teraz z kolei pewien grafik znany pod pseudonimem Track Hype postanowił stworzyć koncept Toyoty AE86, która niewątpliwie świetnie sprawdziłaby się jako auto do samotnych wypraw z dala od społeczeństwa – projekt pojazdu został nawet dobitnie nazwany „Pandemic”.
Czym dokładnie charakteryzuje się „pandemiczna” Toyota? Przede wszystkim – znacznie podniesione zostało zawieszenie auta. Pojazd otrzymał także o kilka rozmiarów większe opony BF Goodrich Mud-Terrain A / T. Tego typu rozwiązania miałyby za zadanie sprawić, że kierowca byłby w stanie pokonać każdą przeszkodę na trasie.
Ponadto, nietypowy projekt Toyoty AE86 posiada też m.in. dodatkowe zbiorniki paliwa, zamontowane z tyłu koło zapasowe, a także specjalne reflektory na przodzie auta, które oświetlą nawet tę najciemniejszą drogę.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Oto koncept unowocześnionego Fiata 126p, który teraz jest elektrykiem
Tak wyglądałaby nowoczesna wersja Alfy Romeo Montreal