NASA to kolejna marka, która postanowiła zachęcić społeczeństwo do pozostawania w swoich domach w związku z panującą pandemią koronawirusa – Amerykańska Agencja Kosmiczna ruszyła z akcją „NASA at home”, w ramach której możemy m.in. „pójść” na wirtualny spacer po kosmosie.
Coraz więcej popularnych marek realizuje wiele ciekawych projektów, których celem jest zachęcenie społeczeństwa do social distancingu, a co za tym idzie – pozostania w swoich czterech kątach, aby nie narażać siebie, ani swoich bliskich na zarażenie koronawirusem.
Przykładem brandu, który zdecydował się na tego typu inicjatywę jest chociażby Pornhub – popularna platforma pornograficzna zaoferowała swoim użytkownikom całkowicie darmowe konto premium. Jedynym warunkiem jest przestrzeganie zasad kwarantanny domowej.
Teraz z ciekawym projektem ruszyła Amerykańska Agencja Kosmiczna, w ramach którego możemy poznać od podszewki kulisy pracy w kosmosie.
„NASA at home” to bowiem kolekcja filmów, podcastów, e-booków, a także innych materiałów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości – dzięki nim możemy udać się na spacer po kosmosie, usiąść w fotelu pilota statku kosmicznego, a także zobaczyć, jak wygląda Ziemia z perspektywy teleskopu Hubble’a.
Na platformie „NASA at home” znajdują się materiały zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Dom mody Chanel zamyka produkcję we Francji, Włoszech i Szwajcarii – teraz będzie wytwarzać maseczki i odzież ochronną
Courtyard by Marriott Warsaw Airport też walczy z koronawirusem – hotel udostępnia medykom pokoje
Gucci udostępniło swoje social media Światowej Organizacji Zdrowia, by edukować na temat koronawirusa