Kendall Jenner, James Harden, 21 Savage, Playboi Carti i Young Thug - taka ekipa pojawia się w najnowszym spocie adidas Originals, który stanowi trzecią część trylogii "Original Is Never Finished". Adidas kontynuuje artystyczną podróż w apokaliptycznym stylu, znów nawiązując do obrazu Botticellego "Narodziny Wenus". Kogo widzimy w tej roli? Oczywiście Kendall Jenner. Innym symbolem wykorzystanym w klipie jest "Człowiek witruwiański" Leonardo da Vinci. W tle, podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich części kampanii, słychać remix klasyka Franka Sinatry, "My Way".
Fani marki nie są jednak zachwyceni wyborem Jenner na jedną z ambasadorek adidas Originals. Wszystko przez bardzo nietrafioną reklamę Pepsi, trywializującą prawa obywatelskie, która po głosach oburzenia opinii publicznej, natychmiast przestała być emitowana. Modelka przeprosiła za udział w spocie, jednak niesmak pozostał. Fani adidasa zaczęli nawet grozić, że przestaną kupować produkty brandu.
My wierzymy, że każdy zasługuje na drugą szansę, a kampania adidasa to naprawdę świetnie zrealizowana produkcja, która przede wszystkim hołduje oryginalności i nieskończonym możliwościom jakie stoją przed człowiekiem.
Zobaczcie również pozostałe spoty należące do trylogii "Original Is Never Finished".