Kendall Jenner została twarzą nowej kampanii adidasa. Co na to fani marki?

Kendall Jenner została twarzą nowej kampanii adidasa. Co na to fani marki?

Kendall Jenner, James Harden, 21 Savage, Playboi Carti i Young Thug - taka ekipa pojawia się w najnowszym spocie adidas Originals, który stanowi trzecią część trylogii "Original Is Never Finished". Adidas kontynuuje artystyczną podróż w apokaliptycznym stylu, znów nawiązując do obrazu Botticellego "Narodziny Wenus". Kogo widzimy w tej roli? Oczywiście Kendall Jenner. Innym symbolem wykorzystanym w klipie jest "Człowiek witruwiański" Leonardo da Vinci. W tle, podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich części kampanii, słychać remix klasyka Franka Sinatry, "My Way".

Fani marki nie są jednak zachwyceni wyborem Jenner na jedną z ambasadorek adidas Originals. Wszystko przez bardzo nietrafioną reklamę Pepsi, trywializującą prawa obywatelskie, która po głosach oburzenia opinii publicznej, natychmiast przestała być emitowana. Modelka przeprosiła za udział w spocie, jednak niesmak pozostał. Fani adidasa zaczęli nawet grozić, że przestaną kupować produkty brandu.

My wierzymy, że każdy zasługuje na drugą szansę, a kampania adidasa to naprawdę świetnie zrealizowana produkcja, która przede wszystkim hołduje oryginalności i nieskończonym możliwościom jakie stoją przed człowiekiem.

Zobaczcie również pozostałe spoty należące do trylogii "Original Is Never Finished".

źródło: adidas

sznyt tygodnia

najnowsze