Mugler to legendarna marka, która jest progresywną, niepowstrzymaną siłą w świecie mody od 1973 roku, kiedy założył ją Manfred Thierry Mugler. Amerykański projektant Casey Cadwallader, który przejął stery jako dyrektor kreatywny w 2018 roku, sprawia, że ikoniczny styl Muglera zyskał kolejny, oszałamiający wymiar.
Elementy zaprojektowane przez Cadwalladera we współpracy z H&M są zgodne z aktualną, dynamiczną estetyką domu mody Mugler, ale nawiązują też do jego bogatej przeszłości. Kolekcja pełna przewrotnie transgresyjnych, ciałopozytywnych projektów oraz ikonicznych fasonów Muglera to spełnienie marzeń każdej fanki mody.
Można znaleźć w niej wszystko, od zakręconych dżinsów z denimu i nylonu, po cięte laserowo sukienki mini, body z siateczkowymi wstawkami oraz świetnie skrojoną odzież wierzchnią – a także wariacje na temat kilku projektów z archiwum marki.
– Trafić na listę fenomenalnych projektantów, którzy w ciągu ostatnich dwudziestu lat współpracowali z H&M, to niewiarygodny zaszczyt. Dlatego chciałem przygotować kolekcję, która zrobi potężne wrażenie i będzie godną następczynią ich dzieł. Oczywiście musiała ona też być kwintesencją wszystkiego, co wyjątkowe w domu mody Mugler. Pragnąłem, aby ucieleśniała wolność, odwagę, zdolność transformacji, ekscytację, ekstrawagancję, młodość – i pozwoliła doświadczyć autentycznego charakteru marki. Dlatego zobaczycie w niej tak wiele kojarzonych z nami fasonów, od obcisłych kombinezonów po ultraelegancję. Film promujący kampanię jest dziełem genialnego studia Torso, zdjęcia powstały dzięki Carlijn Jacobs, a lookbook przygotowała Lengua – mówi na temat kolekcji Casey Cadwallader.