Ryan Gosling twarzą nowej kampanii Gucci

Ryan Gosling twarzą nowej kampanii Gucci

W nowej kampanii dyrektor kreatywny Gucci, Alessandro Michele odkrywa magię podróżowania i podkreśla, że bagaż to nie tylko przedmiot, ale także symbol podróży i doświadczenia. Twarzą kampanii „Valigeria” został aktor, scenarzysta, reżyser i muzyk – Ryan Gosling.

Aktor znany z takich filmów jak „La La Land”, „Blue Valentine” czy „Pamiętnik” stanął przed obiektywem Glena Luchforda, który odpowiadał za główne kampanie dla Calvina Kleina. Dołączając do Harry'ego Stylesa, Jareda Leto i Lany Del Rey, Ryan Gosling stał się twarzą włoskiego domu mody.

W kampanii „Valigeria” widzimy Ryana Goslinga w musztardowym garniturze w stylu lat 70, w czarnym komplecie wykończonym srebrnymi ćwiekami czy też w hawajskiej koszuli Gucci, którą wiosną 2002 po raz pierwszy na wybiegu zaprezentował Macaulay Culkin.

Na tle scenerii w stylu retro Gosling prezentuje różne elementy z kolekcji „Gucci Savoy”. To cała gama kufrów, walizek toreb podróżnych we wszystkich kształtach i rozmiarach. To właśnie skórzane kufry i pojemniki stanowiły największą inspirację dla Guccia Gucciego, którzy marzył o założeniu własnego sklepu z akcesoriami. Projekty łączy klasyczna palet kolorów i emblematyczne motywy Gucci.

Zobacz też: Gucci i adidas prezentują dwustronną czapkę bejsbolową.

m.k., fot. www.gucci.com

sznyt tygodnia

najnowsze