Prosto i Ultrace wychodzą naprzeciw wysokim oczekiwaniom swoich odbiorców i prezentują wyjątkowy projekt odzieżowy pt. "The Art of Cruisin' ", który jest hołdem dla odczuwania nienadającej się do opisania słowami przyjemności z powolnej jazdy samochodem, bez celu. Bo można.
Ultrace to motoryzacyjna społeczność, gromadząca wyjątkowe auta i ich właścicieli. Polski projekt, po ponad dekadzie aktywności zyskał ogólnoświatową rozpoznawalność. Efektem tego jest międzynarodowe wydarzenie, na którym prezentowane są najciekawsze auta w Europie. Co roku do Polski zjeżdża ponad tysiąc wyselekcjonowanych samochodów, dziesiątki tysięcy widzów i goście z najdalszych zakątków świata.
Jeśli w jednym miejscu chcesz zobaczyć hypercary pokroju Koenigseggów, czy Pagani, historyczne bolidy F1 czy prototypy serii LMP2 oraz projekty przywiezione specjalnie na ten weekend z Japonii czy USA to Ultrace jest właściwym wyborem.
Prosto to natomiast marka odzieżowa z ponad 20-letnim doświadczeniem. Podobnie jak jej founder, Wojtek Sokół, tak i Prosto świetnie radzi sobie z upływem czasu. Niezmiennie pozostając najświeższym, najbardziej dojrzałym i przekrojowym projektem streetwearowym w Polsce. Prosto to też pionier w tworzeniu interdyscyplinarnych kolaboracji i crossów. Mówimy o pierwszej, ogólnopolskiej współpracy Prosto – Vistula, czy szeregu późniejszych kolaboracji z najbardziej rozpoznawalnymi markami w kraju.