Powrót do szkoły? Bądźcie ze sobą w stałym kontakcie

Powrót do szkoły? Bądźcie ze sobą w stałym kontakcie

Bezpieczeństwo, elastyczność i wygoda. Kontakt z najbliższymi przydaje się nie tylko podczas wakacyjnych wyjazdów, ale także w sezonie szkolnym. W końcu nigdy nie wiadomo, co może się wydarzyć i czy nasza pociecha nie zadzwoni przerażona... bo zapomniała drugiego śniadania. Na szczęście istnieje oferta, dzięki której cała rodzina może być zawsze ze sobą "na łączach".

Millenialsi pamiętają pewnie czasy szkolne, kiedy technologia i usługi telekomunikacyjne nie były tak rozwinięte jak dzisiaj. Niewyobrażalne było posiadanie internetu w telefonie, przesyłanie sobie plików, czy nawet dzwonienie bez limitów. Zupełnie inaczej wyglądały też pierwsze urządzenia mobilne - dla dzisiejszych 30-latków pierwszymi telefonami były słynne Nokie 3310, ale niektórzy jeszcze długo korzystali z archaicznych już dziś budek telefonicznych.

Jak to dzisiaj wygląda? Przede wszystkim tak, że smartfony są dziś czymś zupełnie powszechnym i w wielu domach każdy członek rodziny ma swoje indywidualne urządzenie. Powód jest prosty - usługi telekomunikacyjne są tańsze i łatwiej dostępne, a same smartfony oferują znacznie więcej niż tylko możliwość dzwonienia. W samej Polsce aż ponad  80 proc. dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada swój telefon komórkowy i odsetek ten wzrasta wraz z wiekiem dzieci. W grupie wiekowej 13-15 lat już ponad 90 proc. ma własne urządzenia, a za usługę zazwyczaj płacą wówczas rodzice (pre-paid lub abonament).[1]

To ogromna liczba, ale pociesza fakt, że dzieci najczęściej korzystają z telefonu po to, żeby dzwonić do rodziny i znajomych, a także by korespondować w wiadomościach. Ponad 70 proc. z nich deklaruje, że smartfon to także urządzenie do grania i słuchania muzyki, a ponad 60 proc. przegląda w nim internet [1], który może być pomocny również w szkole.

Co ważne, co szósty polski nastolatek (15,7%) nie wyobraża sobie życia bez smartfona. [2] Nic dziwnego, kiedy jedno urządzenie może ułatwiać życie i stać się jednocześnie źródłem rozrywki, dzięki instalowanym na nich aplikacjom. Smartfony dają zatem ogrom możliwości, z których każdego dnia mogą korzystać nie tylko dzieci, ale i rodzice. Operatorzy na szczęście zaczynają dostrzegać potrzebę "łączenia" rodzin w jedno konto, aby łatwiej rozliczać rachunki

Jak zatem pozostać w stałym kontakcie i wygodnie się rozliczać z połączeń? Najlepszym rozwiązaniem jest oferta grupowa Virgin Mobile. Dlaczego? Wybierając te ofertę mamy gwarancję ceny przez cały czas trwania kontraktu (24 miesiące). Pierwsza zarejestrowana karta SIM z pakietem 30 GB i nielimitowanymi rozmowami/SMS/MMS kosztuje 29 zł/mies., a każda kolejna jedyne 14,50 zł/mies.

Czy to się opłaca? Oczywiście! Zamiast płacić za każdy rachunek osobno (przykładowo 30 zł), mamy opcję obniżenia ostatecznego kosztu poprzez stworzenie grupy z dodatkowymi numerami. Kosztowo może to wyglądać to tak:

1 SIM: 29 PLN

2 SIM: 14,50 PLN (łącznie 43,50 PLN)

3 SIM: 14,50 PLN (łącznie 58 PLN)

4 SIM: 14,50 PLN (łącznie 72,50 PLN)

5 SIM: 14,50 PLN (łącznie 87 PLN)

Opłaty uwzględniają rabaty 5 zł za udzielenie zgody na otrzymywanie e-faktury i 5 zł za udzielenie zgód marketingowych.

Oczywiście pakiet grupowy nie musi dotyczyć tylko rodzin - jeśli macie zgraną paczkę znajomych lub jako para chcielibyście zaoszczędzić na rachunkach, to oferta grupowa dotycząca abonamentu będzie dobrym rozwiązaniem również dla Was. Oszczędność pojawia się już przy rejestracji drugiej karty SIM, a odłożone pieniądze możecie zacząć odkładać na kolejne wakacje z Waszymi dziećmi.

[1] Źródło: https://www.uke.gov.pl/akt/badanie-konsumenckie-dzieci-i-rodzicow-2019%2C277.html

[2] Źrodło: https://www.nask.pl/pl/raporty/raporty/2593,Raport-z-badan-quotNastolatki-30quot-2019.html

Materiał powstał we współpracy z Virgin Mobile

sznyt tygodnia

najnowsze