Najnowsza kapsułowa kolekcja KOPI „Daisy” mocno nawiązuje do lat 70. Pomysł na nią powstawał jako rozszerzenie kolekcji ETAM x KOPI, gdzie projektantka marki, Natalia Kopiszka, stworzyła biżuterię na ciało. W tej kolekcji znajdują się projekty, które współgrają z francuską bielizną, ale także sprawdzą się jako biżuteria do kostiumów czy codziennych stylizacji.
Motywem przewodnim kapsułowej kolekcji „Daisy” są pozłacane stokrotki z naturalną perłą oraz nieregularne formy w kształcie „motylków”.
Kolekcja składa się z naszyjników i perłowych chokerów, a także z kolczyków, pierścionków, nausznicy oraz wspomnianych wcześniej łańcuszków na ciało. Zawieszki można dowolnie komponować z łańcuszkami lub okrągłymi kolczykami. Tym razem dominują większe, wyraziste formy oraz nowa wersja bestsellera – nausznicy.
Wszystkie formy zostały wyrzeźbione przez polskich jubilerów i rzemieślników. Projektantka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, dzięki którym ręcznie wykonana biżuteria staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Cała kampania to ukłon w stronę ukochanych przez projektantkę lat 70. Twarzą kampanii została sama Natalia, której stylizacje - w połączeniu z biżuterią – przenoszą nas w klimatyczny świat hippie i disco. Wolność pod względem garderoby, a także kult indywidualizmu i traktowanie stroju jako narzędzia wyrażania własnej osobowości.
Kapsułową kolekcję promuje analogowa sesja zdjęciowa autorstwa Oli Golczyńskiej, która wykonała zdjęcia aparatem KIEV 60.
Nowa kolekcja jest dostępna w butiku KOPI przy ulicy Oleandrów 4 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl