Marki Prosto i Wyborowa w swojej kooperacji nawiązują do mody na vintage. Okazuje się, że dla młodych dorosłych to właśnie lata 90. są już traktowane jako czasy retro. Prosto zaczerpnęło inspirację ze starych butelek Wyborowej, które były wówczas obecne na rynku i przełożyło je na język mody w nowoczesnym wydaniu.
Prosto w swoim projekcie wykorzystało motywy kultowych granatowych pasków dawnej butelki i reklamy vintage Wyborowej. Inspirując się mocno klimatem lat 90. kolekcja nawiązuje do Stadionu Dziesięciolecia, który był miejscem zaskakujących spotkań, VHS'ów, boomboksów i kaset magnetofonowych, oranżady i zachwytu modą Zachodu.
W kolekcji znajdą się koszulki, nerki, bluzy oraz dresy zaprojektowane z myślą o zgranej ekipie znajomych. Prosto x Wyborowa łączy to, co najlepsze w historii obu marek i zachęca do wyrażania siebie poprzez styl, inspirując odbiorców do spotkań i tworzenia kolektywnych, pozytywnych doświadczeń. Prosto zaprojektowało również 4 limitowane warianty butelek Wyborowej, których design koresponduje z kolekcją ubrań.
- Moda jest sposobem na wyrażanie własnego ja. Chcieliśmy zachęcić odbiorców do znalezienia wspólnego języka, spędzania czasu razem, do włączenia Trybu Spotkań, w którym znów mogą poczuć się częścią grupy, tworzyć nowe wspomnienia i czerpać z nich radość. Nawiązanie do lat 90. to właśnie powrót do przeżywania emocji w realu, kiedy do szczęścia wystarczył nam trzepak, boombox i ulubione składanki na kasecie. Chcemy przywrócić tą energię, prostotę, zwykłą-niezwykłą codzienność i prawdziwe relacje - mówi Tadeusz Rusek, Global Innovation and Marketing Manager.