Seria TAG Heuer Connected szwajcarskiej firmy TAG Heuer cieszy się popularnością wśród fanów zegarków mechanicznych z wyższej półki cenowej. Do kolekcji dołączył właśnie najnowszy model – smartwatch, który szczególnie ucieszy fanów kultowej gry platformowej Super Mario.
Limitowana seria zegarków, oprócz szeregu nowoczesnych funkcji, ma przyciągnąć klientów przede wszystkim oryginalnym wyglądem.
Już na pierwszy rzut oka widać, że posiadacz tego zegarka to fan gry Super Mario. Od paska w charakterystycznym czerwonym kolorze, przez znaną ikonkę grzybka na bezelu w miejscu godz. 3, po logo „M” na koronce zegarka – urządzenie nawiązuje do kultowej gry.
Po włączeniu smartwatcha użytkownik ma do wyboru tarcze i elementy menu nawiązujące do obrazków z gry. Ciekawym dodatkiem jest funkcja śledzenia aktywności, która polega na wynagradzaniu użytkownika za spełnienie dziennego celu aktywności fizycznej. Po wykonaniu misji pojawiają się animacje, w których Mario, tak jak w grze, nabiera sił i zyskuje specjalnej mocy.
Inne funkcje, w które jest wyposażony smartwatch to m.in.: pulsometr, wbudowany GPS, systemem Google Wear i aplikacje monitorujące zdrowie i aktywność fizyczną. O trwałość i wodoszczelność urządzenia ma zadbać połączenie stali nierdzewnej i szafirowego szkła na kopercie.
Sprzedaż limitowanej serii 2 tys. egzemplarzy TAG Heuer Super Mario ruszyła 15 lipca, a koszt smartwatcha wynosi 2150 dolarów, czyli ponad 8 tys. zł.