LVHM rusza z platformą Nona Source, na której sprzedaje nadwyżki tkanin znanych domów mody

LVHM rusza z platformą Nona Source, na której sprzedaje nadwyżki tkanin znanych domów mody

Nona Source – tak nazywa się nowa platforma LVMH, stworzona w duchu idei zrównoważonej mody. Koncern sprzedaje tam bowiem nadwyżki tkanin znanych domów mody, takich jak m.in. Dior, Louis Vuitton czy Givenchy.

LVMH uruchomiło platformę, która kierowana jest do młodych, początkujących projektantów, nie mających jeszcze wystarczających funduszy, by pozwolić sobie na zakup wysokiej jakości, limitowanych materiałów. Nona Source, bo o niej mowa, oferuje wysokiej jakości tkaniny, koronki, a także skóry, które nie zostały wykorzystane przy produkcji przez słynne domy mody, takie jak Louis Vuitton czy Givenchy.

Z uwagi na to, że materiały można zamówić jedynie za pośrednictwem strony internetowej, twórcy Nona Source zadbali o to, by każda tkanina została zaprezentowana, w jak najdrobniejszych szczegółach – w tym celu stworzono serię krótkich filmików, na których pokazano, jak „zachowuje się” materiał, na przykład przy rozciąganiu, czy też zaginaniu.

Twórcy platformy zapewniają, że materiały sprzedawane za pośrednictwem Nona Source dostępne są po bardzo konkurencyjnych cenach.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Zamiast perfum żele antybakteryjne – koncern LVMH wspiera walkę z koronawirusem
Lacoste też stawia na ekologię i wypuszcza polo z recyklingu

J.S., LVMH