Wkrótce znowu razem zatańczymy – Levi’s wraca z kultową kampanią w polskim wydaniu

Wkrótce znowu razem zatańczymy – Levi's wraca z kultową kampanią w polskim wydaniu

„Wkrótce znowu razem zatańczymy” to odpowiedź marki Levi’s na wydarzenia z ostatnich miesięcy. Obowiązkowy dystans i ograniczenia dały wszystkim w kość. Dlatego w tych nietypowych czasach brand wraca z globalną, kultową kampanią z 2017 roku „Circles”, która opowiada o wspólnocie i życiu ponad podziałami poprzez taniec. Tym razem w polskim wydaniu.

Zaprezentowana po raz pierwszy w 2017 roku reklama „Circles” znalazła się w top 10 najczęściej wyświetlanych reklam na YouTubie w roku premiery, zbierając prawie 60 mln wyświetleń. Zdobyła też liczne nagrody branżowe, m.in. w Cannes w 2018 roku. Przekaz, który niesie jest uniwersalny, ale szczególnie aktualny właśnie teraz, kiedy poczucie jedności i solidarności, to towar deficytowy.

Pasja łączy ludzi niezależnie od szerokości geograficznej. Dlatego grupa topowych polskich tancerzy, znanych na międzynarodowych arenach, wystąpiła w nowej odsłonie reklamy marki Levi's, pokazując swoją interpretację kampanii pod hasłem „Wkrótce znowu razem zatańczymy”. Pomimo tego, że tancerze z wideo mają na koncie występy m.in. na Super Bowl, MTV Music Awards, w licznych polskich i zagranicznych teledyskach oraz programach telewizyjnych, choreografia tak naprawdę nie była tu priorytetem. W rytm utworu Rasmentalism – Escape Room oddali się pasji, energii i radości.

– Głęboko w to wierzymy, że szybciej niż myślimy znowu razem będziemy się bawić, śmiać, słuchać muzyki, tańczyć i być blisko siebie. Ponad podziałami – mówią przedstawiciele marki Levi's.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Levi’s w nowej kampanii I AM______ zachęca do tolerancji i bycia sobą

J.S., MAT. PRASOWE