Victoria Beckham, Theory i Cult Gaia na Zalando – platforma rozwija kategorię premium

Victoria Beckham, Theory i Cult Gaia na Zalando – platforma rozwija kategorię premium

Zalando rozwija kategorię premium – wprowadza do sprzedaży nowe marki, zmienia nazwę kategorii na „Designer” i przedstawia nową, poświęconą jej kampanię marketingową „Real life luxury”. Już wkrótce na platformie znajdziemy ubrania takich brandów, jak Victoria Beckham, Roksanda, Theory, Mary Katrantzou czy Cult Gaia. 

Aby stać się tzw. starting point of fashion​, czyli pierwszym miejscem, do którego trafiają konsumenci, gdy myślą o modzie, Zalando chce zaoferować swoim klientom wszystko, czego poszukują – szeroki asortyment mody, w każdym przedziale cenowym. Zgodnie ze strategią ogłoszoną w lutym 2020, Zalando wprowadza więc do sprzedaży nowe marki, aby rozszerzyć ofertę kategorii premium i rozwijać ją w kierunku kategorii luksusowej.

W gronie ponad 260 marek premium oraz marek luksusowych dostępnych na platformie znajdują się lub znajdą w sezonie SS21 między innymi: Victoria Beckham – głos współczesnego minimalizmu, Roksanda – ambasadorka nowoczesnych, modowych dzieł sztuki, GCDS aka „GOD CAN’T DESTROY STREETWEAR” – zyskująca na popularności marka włoskiego pochodzenia, Theory – nowojorska współczesna moda, Mary Katrantzou – kolekcje w oryginalne printy greckiej artystki oraz Cult Gaia – amerykańska marka inspirująca się naturą i kobiecością.

Poza wprowadzeniem do sprzedaży nowych marek w ramach kategorii Designer, Zalando postanowiło wyróżnić ją na stronie głównej dzięki wyodrębnionym treściom, ekskluzywnym kampaniom tworzonym przez dedykowany im zespół kreatywny i produkcyjny z art directorem i fotografami, którzy pracują nad przedstawieniem współczesnych oraz luksusowych marek w wyjątkowy sposób. Podstrony marek (tzw. brand shops) na Zalando, umożliwiają projektantom, markom premium oraz markom luksusowym zaprezentowanie się na platformie w swoim stylu.

Wprowadzone zmiany łączą się bezpośrednio z najnowszą kampanią Zalando, która nie tylko przedstawia klientom nowe, dostępne w sprzedaży marki, ale także przekonuje, że Zalando jest najlepszą destynacją na zakupy kolekcji z różnych kategorii.

Kampania „Real life luxury”, której reżyserem i autorem zdjęć jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper, opowiada o tym, że luksus może mieć wiele znaczeń. Ucieczka na łono natury, czas spędzony z rodziną, spełnianie marzeń z przyjaciółmi czy wolność w wyrażaniu własnej tożsamości – pozornie zwykłe, codzienne doświadczenia także mogą być odbierane jako luksusowe.

Bohaterami kampanii nie są profesjonalni modele, ale autentyczni, zwykli ludzie, mieszkańcy Monnickendam, małego holdenderskiego miasta. Opowiadają o tym, czym jest dla nich real life luxury – luksus w życiu codziennym. Reżyser kampanii towarzyszy przez kilka dni grupie obserwatorów ptaków, młodym twórcom, rodzinie z burundyjskimi korzeniami i kapeli muzycznej i dokumentuje ich codzienne życie. Odwiedza ważne dla nich miejsca i słucha osobistych historii o ich postrzeganiu mody jako formy ekspresji, eskapizmu lub sposobu na przełamanie konwenansów lub podniesienie pewności siebie.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Zalando, MISBHV i KPH ukazują sytuację społeczności LGBT+ w Polsce
Zmiany na Zalando. Wszystkie marki będą musiały działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju