IKEA wypuściła streetwearową kolekcję ubrań

IKEA wypuściła streetwearową kolekcję ubrań

EFTERTRÄDA – taką nazwę nosi nowa kolekcja ubrań zaprojektowana przez pracowników z japońskiego oddziału sieci IKEA. Jest ona ukłonem w stronę najlepiej sprzedającego się dotychczas mebla marki, czyli regału BILLY.

IKEA już jakiś czas temu „romansowała” z branżą streetwearową. Wystarczy wspomnieć tu o kolekcji MARKERAD stworzonej we współpracy z projektantem marki Off-White – Virgilem Ablohem.

Teraz szwedzka sieć zaprezentowała nową kolekcję streetwearowych ubrań, które zostały zaprojektowane przez pracowników japońskiego oddziału marki i są inspirowane miastem Tokio, a także jego mieszkańcami. Z kolei motyw kodu kreskowego, który znalazł się m.in. na t-shirtach oraz bluzach, jest ukłonem w stronę najlepiej sprzedającego się dotychczas regału sieci IKEA – czyli regału BILLY.

W kolekcji EFTERTRÄDA oprócz ubrań znajdziemy też parasole, ręczniki, torby bawełniane, oraz butelki na wodę wielokrotnego użytku. Wszystkie elementy są utrzymane w minimalistycznym, charakterystycznym dla marki stylu i wykonane z przyjaznych dla środowiska materiałów.

Kolekcja pojawi się w sklepie internetowym japońskiego oddziału marki, a także w sklepie IKEA Harajuku w dniach od 31 lipca do 6 sierpnia.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
UPPKOPPLA: IKEA stworzyła kolekcję gamingowych gadżetów
IKEA promuje kolekcję “PRZYDA SIĘ” z okazji Black Friday. Jest dostępna całkowicie za darmo

J.G., IKEA