Breast Cancer Collection: Vans stworzył kolekcję honorującą świadomość raka piersi

Breast Cancer Collection: Vans stworzył kolekcję honorującą świadomość raka piersi

Vans zaprezentował swoją nową kolekcję Breast Cancer Collection, która została stworzona z okazji miesiąca świadomości raka piersi. Część przychodów z kolekcji zostanie przekazana na konto CoppaFeel!, brytyjskiej organizacji charytatywnej na rzecz walki z rakiem piersi.

Celem nowej kolekcji Vans, jest nie tylko edukacja młodych ludzi w zakresie wykonywania badań i wczesnego wykrywania raka piersi, ale także prezentacja piękna i siły osób dotkniętych chorobą. Co ważne, począwszy od 1 października 2019 roku marka ma zamiar przekazać ponad 200 tys. dolarów wpływów z kolekcji Breast Cancer Collection na poczet CoppaFeel! – brytyjskiej organizacji charytatywnej na rzecz walki z rakiem piersi, która promuje wczesne wykrywanie i zachęca młode osoby do lepszego poznania swojego ciała.

Buty, ubrania i akcesoria stworzone w ramach kolekcji posiadają ilustracje oraz grafiki, które skupione są wokół motywu piersi. Hasło „You’ve Got This”, z którego płynie pozytywny przekaz, jest oparte na subtelnie wklęsłej piersi, podczas gdy dosłowny projekt pokazuje sposoby własnoręcznego przeprowadzania badań. Projektanci marki Vans wykorzystali również legendarny wzór szachownicy brandu, uzupełniając go różnokolorowymi aktami, aby uczcić siłę wszystkich osób, u których zdiagnozowano raka piersi.

Kolekcja Vans Breast Cancer Collection dostępna jest już na stronie marki.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Vans i Ralph Steadman wspólnie w walce o zagrożone gatunki
Vans x Harry Potter – ,,magiczna” kolekcja inspirowana serią o popularnym czarodzieju

J.G., MAT. PRASOWE