Futurystyczna kampania Louis Vuitton prezentująca męską kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020

Futurystyczna kampania Louis Vuitton prezentująca męską kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020

Tym razem marka Louis Vuitton ze swoją męską, jesienną kolekcją przeniosła się na ruchliwe i pełne neonów ulice Tokio. Utrzymaną w iście futurystycznym stylu kampanię sfotografował japoński fotograf Kenta Cobayashi.

Premiera kampanii zbiegła się w czasie wraz z wejściem nowej męskiej kolekcji na sezon jesień-zima 2019/2020 do sklepu internetowego marki. Virgil Abloh, który odpowiada za męską część ubrań i akcesoriów we francuskim domu mody, postanowił z tej okazji stworzyć niebanalną kampanię, która oddawałaby ducha kolekcji.

Zachowane raczej w minimalistycznym stylu ubrania są swego rodzaju tłem dla neonowych toreb i plecaków. Fotograf Kenta Cobyashi na zdjęciach z kampanii świetnie oddał połączenie japońskiej estetyki z futurystycznym stylem, który poniekąd był motywem przewodnim jesienno-zimowej kolekcji.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Louis Vuitton zaprezentował torebki z elastycznymi ekranami
Artycapucines – limitowana kolekcja torebek Louis Vuitton we współpracy z artystami sztuk współczesnych

J.G., LOUIS VUITTON

sznyt tygodnia

najnowsze