Runs in the Family: New Balance rusza z nową kampanią

Runs in the Family: New Balance rusza z nową kampanią

Marka New Balance zaprezentowała swoją najnowszą globalną kampanię zatytułowaną „Runs in the Family”, która jest związana z premierą nowej odsłony modelu 997 SPORT.

W ramach kampanii marka stworzyła spot, w którym wystąpili m.in. Kawhi Leonard, koszykarz LA Clippers, Sydney McLaughlin, sprinterka, Jamie Foy, skateboardzista, Sadio Mané, zwycięzca Ligi Mistrzów z Liverpoolem czy Jaden Smith, piosenkarz i aktor, którego najnowszy utwór „I” został wykorzystany jako ścieżka dźwiękowa w reklamie.

Przesłanie spotu jest jedno – choć osoby występujące w nim pochodzą z różnych światów, łączy ich indywidualistyczna natura, która pozwala im być najlepszymi w tym, co robią.

Kampania „Runs in the Family” została stworzona w ramach premiery najnowszej odsłony modelu 997 SPORT, który łączy w sobie ponadczasowe elementy stylistyki marki New Balance z najnowszymi trendami w modzie miejskiej. Obuwie trafi do sprzedaży już 13 lipca br.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
New Balance i J. Crew wypuszczają sneakery inspirowane letnimi grillami
New Balance w wersji zaprojektowanej przez Shoe Surgeon, mają szansę stać się najciekawszymi sneakersami sezonu

J.G., MAT. PRASOWE