Polska jest pierwszym w tej części Europy krajem, w którym otwarto tego typu butik słynnego domu mody. Jak wygląda i co będzie można w nim kupić?
Po Paryżu, Florencji, Rzymie czy Hamburgu, w końcu przyszedł czas na Warszawę. W warszawskiej Galerii Mokotów otwarto Chanel Fragrance & Beauty Boutique, czyli sklep w całości poświęcony kosmetykom tej marki. Oznacza to, że w końcu będziemy mogli sami sprawdzić i zobaczyć buteleczki jednych z najbardziej znanych znanych perfum. W dodatku w pięknej, w pełni dedykowana im przestrzeń.
Oczywiście we wnętrzu nie zabrakło luksusu, który jest typowy dla domu mody Chanel. Całość aranżacji jest utrzymana w odcieniach beżu, bieli, czerni i czerwieni. Kreatorzy tej przestrzeni pomyśleli też o tym, aby uczynić z butiku intymne miejsce, które będzie się wyróżniać z przestrzeni centrum handlowego. W tym celu postanowili nie do końca otwierać sklep na pasaż, czyli jest on tylko częściowo oszklony.
Jedli chodzi o ofertę to sklepu, to oczywiście znajdziemy w nim szeroką gamę zapachów - od legendarnego N°5 po najnowsze dzieła kreatora marki Oliviera Polge’a: Gabrielle Chanel i Les Eaux de Chanel. Możemy tu kupić również Les Exclusifs de Chanel - kolekcję szesnastu zapachów w identycznych flakonach, z czego każda z kompozycji opowiada inną historię. W razie jakichkolwiek wątpliwości, czy po prostu porady, tamtejszy ekspert będzie zawsze służyć pomocą w znalezieniu odpowiednich perfum. Na pólkach znajdziemy także akcesoria do makijażu i kolorowe kosmetyki, stworzone przez dyrektor kreatywną ds. makijażu Chanel, Lucię Picę.