Usługodawcy coraz większą wagę przykładają do wizerunku swoich salonów, które przestają wyglądać jak siedziby urzędu, a bardziej jak przyjazne, domowe pomieszczenia. Inea wpadła na pomysł, aby ich poznański salon przypominał miejsce spotkań przy dobrej kawie.
Firma Inea, która oferuje usługi telekomunikacyjne, postanowiła zmienić standard obsługi klienta i wprowadza nowy wymiar swoich salonów. Zaczyna od jednej z poznańskich placówek, tworząc zaskakujące i komfortowe wnętrze, znacznie odbiegające od typowych przestrzeni obsługowych. Salon przy ul. Polnej 68/72a to miejsce, w którym klienci będą chcieli przebywać i do niego wracać. Czym zaskakuje to miejsce?
Główną ideą wnętrza, którego autorem są projektanci z pracowni mode:lina, było nawiązanie do nowoczesnej kawiarni będącej coraz częściej miejscem pracy dla freelancerów. W przestrzeni wydzielono specjalne strefy – przestrzeń relaksu czy sprzyjający odpoczynkowi showroom, w którym przetestować można usługi światłowodowe operatora. Przygotowane zostały także nowe miejsca bezpośredniej obsługi, czyli bar z wygodną ladą dla ceniących sobie szybkie załatwienie spraw oraz kameralne stoliki dla klientów mających więcej czasu. Do tego w salonie znalazł się kącik dla dzieci oraz specjalna przestrzeń, gdzie po prostu można napić się dobrej kawy.
- Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, z każdej strony zalewają nas informacje o automatyzacji procesów zakupowych. Postanowiliśmy zrobić coś zupełnie innego, na przekór tym trendom. Salony INEA mają być miejscem, gdzie klienci mogą się zatrzymać, zrelaksować. Chcemy to osiągnąć poprzez nowoczesne i niestandardowe wnętrze, do którego wchodzi się z przyjemnością. Jedno oczywiście pozostaje niezmienne, to profesjonalna i pomocna obsługa – komentuje Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA S.A.
Znacie podobne miejsca, które odchodzą od zimnego, zautomatyzowanego designu?