Surf Inc. – polska marka dla kochających sport, surfing i naturę

Surf Inc. - polska marka dla kochających sport, surfing i naturę

Surf Inc. to polska marka odzieżowa stworzona przez pasjonatów sportu, surfingu, natury i słońca. Założyciele marki zaprosili do współpracy kilkunastu Ambasadorów – ludzi z pasją, którzy tworzą wyjątkową społeczność brandu. Znajdziemy wśród nich założycieli szkoły surfingu zlokalizowanej na półwyspie helskim – Krzyśka Sikorę oraz Krzysztofa Jędrzejaka, który jest również fotografem bałtyckiego surfingu, Hannę Szymańską – graficzkę, surferkę i podróżniczkę, Izabelę Matykiewicz – kitesurferkę, prowadzącą szkołę kite’a na Zanzibarze, Dominika Gralaka – surf fotografa i właściciela szkoły surfingu w Portugalii oraz Pawła Bobra – wakeboardera, mistrza Polski w kategorii Masters.

Surf Inc. powstało z myślą o osobach takich jak oni, dla których ważna jest wygoda i wysoka jakość tego co noszą, dla osób, które kochają wodę, wiatr, sporty surf i skate oraz cenią sobie niezależność, oryginalność i wolność w każdej dziedzinie swojego życia.

Najnowsza kampania marki “Shape your story”, która została sfotografowana na malowniczym wybrzeżu włoskiej Sardynii, opowiada historię o podróżach, surfingu i emocjach. Sardynia została wybrana jako tło kampanii ponieważ to wyjątkowe miejsce – trzysta słonecznych dni w roku, ciepła woda, piękne, różnorodne wybrzeże, zapewniające całe spektrum wyjątkowych widoków i najlepszych warunków na surfing w tej części Europy.

Shape your story to opowieść o tym, że surfing to sport, który wymaga cierpliwości i spokoju, pokonywania własnych słabości i nieustannego polowania na wysokie fale. To także historia o tym, że w życiu najważniejsza jest determinacja i upór w realizacji podjętych wyznań, jak również pasja i autentyczność, a bliski kontakt z naturą, słońcem, wiatrem i innymi ludźmi to najlepszy prezent, jaki możemy sobie podarować.

W kampanii wystąpili przyjaciele marki, którzy na co dzień podróżują, surfują i jeżdżą na deskorolce. Zdjęcia autorstwa Pawła Kwiatkowskiego oraz Dominika Gralaka zostały wykonane wyłącznie w technice analogowej, dzięki której udało się uchwycić ducha surfingu i skateboardingu, a na kliszach widzimy to, co najbardziej naturalne i autentyczne.

Kampania prezentuje kolekcję THE CLASSY COLLECTION została stworzona dla osób aktywnych, otwartych na świat, kochających podróże oraz takich, którzy lubią minimalistyczny design w stylu normcore. Kolekcja o charakterze streetwearowym to również propozycja dla osób, które nie śledzą trendów modowych, mają swój styl, który jest autentyczny i zgodny z ich osobowością, kochają klasykę i wygodę. The CLASSY COLLECTION to linia ponadczasowych ubrań i akcesoriów mogących funkcjonować zarówno samodzielnie, jak i w nieskończonej ilości kombinacji i zestawów.

Nowa linia produktów została wykonana z najwyższej jakości tkanin, z dbałością o wykończenia i detale. Znajdziemy w niej klasyczne sweatshirty, bluzy z kapturem, tshirty, stroje kąpielowe oraz wyjątkowe akcesoria, np. czapki typu “beanie” wyprodukowane w 100% z wełny Merino.

źródło: materiały prasowe

sznyt tygodnia

najnowsze