Jeżeli nie macie nic przeciwko, żeby współpasażerowie podróży dowiedzieli się co macie w swoich walizkach, propozycja niemieckiej marki, stworzona wspólnie z najbardziej pożądanym obecnie projektantem świata, powinna wam przypaść do gustu.
Marki wypuszczają dwie przezroczyste walizki poliwęglanowe, których koncepcję wyjaśnił Virgil Abloh w rozmowie z The Business Of Fashion: "To personalizacja 3.0. Nie chodzi tylko o umieszczenie na walizce twoich inicjałów, ale o dodanie kolejnej warstwy "- powiedział projektant. "W posiadaniu walizki jest ukryty pewien emocjonalny komponent, stajesz się performerem właśnie za pomocą tego przedmiotu" - dodał Abloh.
Dyrektor wykonawczy RIMOWA, Alexandre Arnault wyjaśnił, dlaczego wybrał współpracę z Abloh: "W LVMH mamy powiedzenie, że lubimy stać między tradycją a nowoczesnością. RIMOWA to marka o 120-letnia historii, a to co robimy z Virgilem, jest doskonałym przykładem nowoczesności".
Walizki OFF-WHITE x RIMOWA będą dostępne od 20 czerwca po pokazie męskiej linii OFF-WHITE w Paryżu.