Francuski dom mody Chanel wszedł we współpracę z Apple Music. W tej niecodziennej kolaboracji udział wziął także Pharrell Williams, a wszystko po to, by powstać mogła playlista pod tytułem "The Sound of Chanel" dostępna oczywiście w serwisie streamingowym Apple. Selekcja utworów dokonana przez lidera N.E.R.D oraz ambasadora modelu Hu NMD stworzonego przez adidas Originals dla Chanel zainspirowana jest muzyką, którą przez lata wykorzystywano w pokazach luksusowej marki.
Pharrell nie jest jedynym kuratorem "The Sound of Chanel". Swoje playlisty ułożyli także inżynier dźwięku współpracujący z marką, Michel Gaubert oraz ambasadorzy Chanel - niezwykle stylowa Paryżanka Caroline de Maigret i Sebastien Tellier.
Współpraca z kultowym domem mody to dla Apple szansa na dotarcie do niszowych odbiorców. Z kolei Chanel wychodzi poza tradycyjne ramy "modowego przekazu" i rozszerza swoją działalność na inne dziedziny kultury, zapraszając do współpracy społecznie zaangażowane osobistości.
Playlisty możecie posłuchać klikając w ten link.