Maison Margiela poszerza linię produktów Replica o trzy nowe zapachy, z których każdy zainspirowany jest szczególnym momentem z życia i specjalnym miejscem. Nuty zapachowe użyte przy tworzeniu perfum mają przywodzić na myśl konkretne chwile i sprawić, że sięgniemy pamięcią do najlepszych wspomnień. "Sailing Day" i "Music Festival" to lżejsze wody toaletowe, natomiast zapach "Wicked Love" kryje się pod postacią wody perfumowanej.
Zapach "Sailing Day" opisywany jest jako głęboka, morska woń, a inspiracją do jego stworzenia była wyspa Paros. "Music Festival" powstał pod wpływem wspomnień z Woodstock 69' i charakteryzuje się nutami paczuli. "Wicked Love" to z kolei propozycja dla lubiących mocny zapach róży i metaliczne nuty.
Cena za wodę toaletową to 110 dolarów, a za wodę perfumowaną 180 dolarów. Znajdziecie je w londyńskim Selfridges.